KFC promuje kultowy Kubełek grą na Messengera

Ile kawałków kurczaka zmieści się w kultowym Kubełku KFC? Tyle, ile uda się do niego wrzucić!  Fani KFC mają okazję poćwiczyć refleks w angażującej grze w popularnej aplikacji Messenger, a także zagrać o kupony na Wtorkowy Kubełek, który wraca właśnie w promocyjnej cenie do menu sieci restauracji.

Grę znajdziemy na profilu KFC Game na Facebooku lub na Messengerze, wpisując w polu odbiorcy KFC Game. Wystarczy kliknąć „wyślij wiadomość” i przystąpić do gry. Zasady są bardzo proste – kawałki kurczaka KFC podrzucamy do góry tak, by wpadły do kubełka umieszczonego w centralnej części ekranu. Za każde trafienie zdobywamy punkty, dzięki którym przechodzimy do kolejnych etapów gry. Każdy z nich to nowa plansza. Nietrafiony rzut? Grę zaczynamy jeszcze raz. Przed rozpoczęciem kolejnej rozgrywki, możemy podzielić się wynikiem z przyjaciółmi i zachęcić do wspólnej zabawy. A jeśli jest imponujący, zawalczyć o kupon
na Wtorkowy Kubełek KFC. Wystarczy zrobić screen zdobytych punktów i udostępnić pod postem konkursowym na fanpage’u KFC Game w jednej z pięciu tur konkursowych.

KFC to pierwsza marka na polskim rynku, która promuje swój produkt za pomocą gry w aplikacji Messenger. Dzięki prostej mechanice i dostępności na wszystkich systemach zdobyła już znaczące grono fanów, głodnych nie tylko soczystych kawałków kurczaka KFC, ale także rozrywki połączonej z elementem współzawodnictwa. W grę możemy zagrać nie tylko na smartfonie, ale także na desktopowym wydaniu Messengera.

Za koncepcję kreatywną gry odpowiedzialny jest zespół agencji McCann&MRM, a za programowanie – Szymon Korytnicki i Andrzej Mazur.

Pierwsza tura konkursu ruszyła 26 września i potrwa do 1 października 2017 r.
Kolejna runda wystartuje 3 października.
Regulamin konkursu znajduje się tutaj.

 KFC