- MediaMarkt Polska i bolttech Poland podsumowują rok nowej odsłony programu wynajmu RentMe
- Dobro zawsze wraca - wspierając innych, tworzymy lepszy świat
- Energooszczędne rozwiązania do drzwi tarasowych i wejściowych
- Ile kosztuje ogrzewanie pompą ciepła? To warto wiedzieć
- Redegate finalistą EY Przedsiębiorca Roku 2024!
Nowa odsłona sklepów MediaMarkt w Szczecinie i Koszalinie
Przejrzysty układ powierzchni sprzedaży, inspirujące ekspozycje, kompleksowy wybór najnowszego sprzętu i jeszcze bardziej komfortowe warunki do poznawania i zakupu nowych technologii – chcąc zapewnić klientom jak najlepszą ofertę, sieć MediaMarkt modernizuje swoje sklepy. W piątek, 14 lipca, w nowej odsłonie zostają otwarte markety w Szczecinie (CH Atrium Molo) i Koszalinie (CH Forum).
Oba pomorskie sklepy sieci zyskały wśród mieszkańców ogromną popularność, stając się w swoich pierwszym adresem dla osób zainteresowanych szeroko rozumianą elektroniką użytkową. Z myślą o dalszym rozwoju i zapewnieniu klientom jeszcze lepszej, kompleksowej oferty, sklepy przeszły gruntowną modernizację.
– Branża RTV/AGD jest jedną z podlegających najbardziej dynamicznym zmianom, co wiąże się z zachodzącymi procesami społecznymi i postępującą cyfryzacją – mówi Andrzej Sobolik, Członek Zarządu/Dyrektor Zarządzający siecią MediaMarkt w Polsce – Niemal każdego dnia pojawiają się coraz bardziej zaawansowane produkty i rozwiązania technologiczne. Zmieniają się też oczekiwania klientów. Modernizacja naszych sklepów, tak jak stały rozwój oferty produktów i usług, jest odpowiedzią na te potrzeby. – dodaje.
Sklepy Media Markt, zlokalizowane w szczecinskim CH Atrium Molo oraz w koszalińskim CH Forum, zostały przearanżowane według najnowszych trendów. Zaskoczą klientów bardziej przejrzystym układem i nowymi rozwiązaniami, ułatwiającymi poznawanie funkcji i zalet oferowanych produktów. Dzięki temu zakupy stają się jeszcze wygodniejsze i przyjemniejsze. Wyeksponowane zostały produkty cieszące się rosnącym zainteresowaniem – technologie mobilne, modne akcesoria, sprzęt gamingowy, gadżety elektroniki sportowej.
– Zdajemy sobie sprawę z tego, że klienci potrzebują bezpośredniego kontaktu ze sprzętem, poszukują informacji o nowych funkcjach, rozwiązaniach i chcą je przetestować. U nas mają tę możliwość, a dodatkowo mogą skorzystać z profesjonalnych porad naszego personelu, który zasze chętnie dzieli się wiedzą. Chcemy być przewodnikiem i doradcą w świecie nowych technologii, pokazywać naszym klientom być może nieznane im jeszcze możliwości sprzętu elektronicznego – mówi Andrzej Sobolik.
Wyróżnikiem MediaMarkt na rynku jest kompleksowość oferowanych usług. Sklepy marki oferują m.in. dostawę i instalację urządzeń w domu klienta, pierwsze uruchomienie komputera, przegrywanie danych z urządzeń oraz zabezpieczenie tabletów i smartfonów folią lub szybą ochronną. Można tu również kupić bilety na ciekawe wydarzenia kulturalne i sportowe, wywołać zdjęcia, zawrzeć umowę na usługi sieci Orange lub Telewizji NC+, a nawet na dostawę energii elektrycznej. Przy zakupie sprzętu można skorzystać z oferty ratalnej lub wykupić opcję rozszerzonej ochrony produktów.
Modernizacja istniejących sklepów jest stałym elementem w realizacji strategii rynkowej sieci MediaMarkt. Firma równolegle rozwija i modernizuje kanał sprzedaży tradycyjnej oraz internetowej, dzięki czemu może docierać z ofertą do jak najszerszego grona klientów.
Media Markt
(press box)