Świąteczne przełamywanie barier – System Komunikacji Niewerbalnej w sklepach Saturn
Wybór nowego sprzętu elektronicznego to nie lada wyzwanie. Ilość produktów, funkcji i rozwiązań może przyprawić o zawrót głowy. W takim momentach niezwykle ważna jest możliwość skorzystania z porady fachowego doradcy, który pomoże w wyborze odpowiedniego modelu. Z myślą o Głuchych klientach sieć Saturn wyposażyła swoje sklepy w System Komunikacji Niewerbalnej.
Połączenie się na miejscu z tłumaczem języka migowego umożliwia pracownikom sklepu profesjonalną obsługę, a osobom Głuchym skorzystanie z porad fachowych doradców i uzyskanie niezbędnych informacji na temat nowoczesnego sprzętu elektronicznego. Usługa jest bezpłatna.
Obsługa Systemu Komunikacji Niewerbalnej jest wyjątkowo prosta i wygodna zarówno dla klientów, jak i fachowych doradców, którzy służą swoją wiedzą. Pracownicy sklepu łączą się poprzez tablet z tłumaczem języka migowego. Klient poszukujący sprzętu lub porady dotyczącej zakupów zadaje swoje pytania tłumaczowi, a ten – pełniąc rolę pośrednika – przekazuje je pracownikowi. Rozmowa pomiędzy klientem, pracownikiem a tłumaczem odbywa symultanicznie, co pozwala szybko i sprawnie udzielić niezbędnych wyjaśnień.
Na każdym kroku staramy się wprowadzać rozwiązania i usprawnienia, które wpłyną na jakość zakupów w naszych sklepach. Sieć Saturn na pierwszym miejscu stawia klienta i jego potrzeby – dotyczy to zarówno oferty produktowej, jak i obsługi. System Komunikacji Niewerbalnej został wprowadzony w naszych sklepach z myślą o osobach posługujących się językiem migowym. Specjalistyczny system umożliwia kontakt z tłumaczem języka migowego, a w efekcie – sprawy proces doradczy oraz zakupowy. Wiemy, że dzięki takiemu rozwiązaniu, osoby z wadami słuchu czują się komfortowo w naszych sklepach i mogą zawsze uzyskać profesjonalną poradę w zakresie wyboru sprzętu elektronicznego, jego obsługi oraz funkcji – mówi Wioletta Batóg, Rzecznik Prasowy Media Saturn Holding Polska.