57 hipermarketów objętych usługą click&collect sklepu eCarrefour.pl

System click&collect w internetowym sklepie eCarrefour.pl został rozbudowany o kolejnych 18 sklepów w 17 miastach. Już 2/3 hipermarketów Carrefour udostępnia możliwość odbioru produktów niespożywczych zamówionych online.

Usługa click&collect umożliwia bezpłatny odbiór zamówionego na stronie internetowej produktu we wskazanym sklepie Carrefour i jest odpowiedzią na panujące na rynku trendy. Zamówione produkty klienci będą mogli odebrać w kolejnych 18 hipermarketach zlokalizowanych w 17 miastach. Tym samym liczba sklepów, które są częścią systemu click&collect wzrosła do 57 sklepów w Polsce.

Dla klientów, którzy nie mogą odebrać produktu osobiście, Carrefour umożliwił skorzystanie z usługi kurierskiej w korzystnej i stałej cenie 9,99 zł, bez względu na wielkość zamówionego produktu oraz miejsca wysyłki.

Asortyment eCarrefour.pl wzrósł z początkowych 600 produktów do ponad 4 500 obecnie, podzielonych na 16 kategorii. Klienci skorzystać mogą także z licznych promocji, dostępnych w sklepie internetowym oraz wygodnych form płatności za towar takich jak: przelewy internetowe, płatność kartą płatniczą bądź podarunkową, czy też gotówką przy odbiorze osobistym, umożliwiają klientom szybką i nowoczesną formę robienia zakupów.

Adresy hipermarketów Carrefour, które dołączyły do usługi click&collect to:

    Bełchatów, ul. Kolejowa 4
    Bielsko-Biała, ul. Sarni Stok 2
    Gliwice, ul. Lipowa 1
    Jaworzno, ul. Wojska Polskiego 2D
    Kędzierzyn-Koźle, ul. Kozielska 20
    Konin, ul. Paderewskiego 8
    Łódź, ul. Bandurskiego 49
    Olkusz, ul. Rabsztyńska 2
    Opole-Zawada, ul. Dębowa 1
    Oświęcim, ul. Powstańców Śląskich 1
    Pabianice, ul. Popławska 4/20
    Poznań, ul. Górecka 30
    Poznań, ul. Pleszewska 1
    Sochaczew, ul. Warszawska 119
    Szczecin, ul. Mieszka I 73
    Warszawa, ul. Wołoska 12
    Wodzisław Śląski, ul. Matuszczyka 2
    Wołomin, ul. Geodetów 2

Sklep internetowy Carrefour uruchomiony został w 2015 roku w odpowiedzi na oczekiwania klientów, uzupełniając tym samym dotychczasowe kanały sprzedaży francuskiej firmy. Stały rozwój internetowego kanału dystrybucji poprzez bogaty i różnorodny asortyment, obrazują kierunek, w jakim podąża firma Carrefour.

Carrefour