Yawal z 19% wzrostem sprzedaży po I kwartale 2021 roku

Polski producent systemów aluminiowych Yawal S.A. w pierwszym kwartale 2021 roku odnotował 19%-owy wzrost sprzedaży. Na taki wynik miała wpływ konsekwentna polityka sprzedażowa i duży wzrost popularności innowacyjnych i ciepłych systemów przesuwnych Yawalu, które spełniają wyśrubowane normy izolacyjności termicznej na poziomie Uw od 0,9 W/m2K, wprowadzone z początkiem bieżącego roku.

Rok temu Yawal postawił na bliskie i mocne relacje z klientami, dalszy rozwój swoich popularnych rozwiązań, w tym systemu drzwi przesuwnych DP 180 PRIMEVIEW oraz na nowe produkty takie jak bezramowy system cienkoprofilowy MOREVIEW. Warto również wspomnieć, że praktycznie rok temu odbyła się premiera MOREVIEW, a do dzisiaj sprzedano ponad 150 konstrukcji nie tylko w Polsce, ale i za granicą.

Pomimo tego, iż ostatni czas jest trudny i nieprzewidywalny, to tylko na rynku krajowym zaczęliśmy współpracę z ponad 150 nowymi producentami stolarki aluminiowej w tym z wieloma znanymi markami, które w dużej mierze specjalizują się w sprzedaży w kanale dealerskim i eksportowym. Zauważyliśmy też trend rozwoju producentów stolarki PVC w kierunku aluminium, widać to nie tylko po realizowanych przez nich projektach, ale i po zmianie wymagań inwestorów indywidualnych w stosunku do stolarki otworowej. Do 19%-owego wzrostu sprzedaży w I kwartale br. podchodzimy z dużą pokorą. Nie spoczywamy na laurach. Rok tak naprawdę dopiero się rozpoczął, ale Yawal ma w zanadrzu jeszcze wiele ciekawych propozycji, którymi już niedługo zaskoczy rynek. Jedno jest jednak pewne. Dalsze wzrosty sprzedaży zależą przede wszystkim od satysfakcji naszych partnerów i nastojów inwestorów, które przekładają się na zwiększoną ilość zamówień. Jako dyrektor handlowy dążę do tego, aby Yawal dysponował najbardziej profesjonalnym zespołem handlowo-technicznym stanowiącym  merytoryczne  i biznesowe wsparcie dla współpracujących z nami firm. – powiedział Łukasz Kucharczyk, Dyrektor Handlowy Yawal S.A.

Yawal
press box