- SIMPLA - dachówka ceramiczna, która definiuje nowoczesny styl architektury
- Wymiana okien - wszystko, co musisz o niej wiedzieć
- Niezatapialna jakość zrównoważonych okien Schüco
- Sukces "Future Builders" 2024. Architekci i eksperci debatowali na temat przyszłości budownictwa
- Kabina prysznicowa - zamknięta czy otwarta?
MediaMarkt uhonorowany Gwiazdą Jakości Obsługi 2021
MediaMarkt, popularna sieć sklepów z elektroniką użytkową, została uhonorowana tytułem Gwiazdy Jakości Obsługi 2021 w ramach XIV edycji Polskiego Programu Jakości Obsługi. Nagroda przyznana została w wyniku badania konsumentów, którzy wysoko ocenili poziom oferowanych usług, doradztwa i obsługi w sklepach MediaMarkt w minionym roku. Tym samym marka zyskała rekomendację klientów na rok 2021.
W badaniu satysfakcji konsumentów Polskiego Programu Jakości przenalizowane zostały opinie osób, które w ciągu całego roku 2020 oceniły kilkadziesiąt tysięcy firm za pośrednictwem portalu jakoscobslugi.pl . Na tej podstawie wyłonionych zostało 187 firm, które uzyskały w poszczególnych kategoriach największą liczbę opinii. Następnie w badaniu ankietowym CAWI respondenci ocenili ich jakość obsługi oraz stopień rekomendacji danej firmy (wskaźnik NPS). Dodatkowo, ocenie podległo 5 obszarów szczegółowych: wygląd miejsca obsługi, zachowanie personelu, wiedza i kompetencje personelu, czas i organizacja obsługi oraz oferta, cena i asortyment.
Prestiżowy tytuł Gwiazdy Jakości Obsługi otrzymały te firmy, które uzyskały najwyższe oceny konsumentów oraz wyróżniły się na tle średnich wyników w swojej branży.
Nagroda przyznawana jest zawsze na początku nowego roku za rok poprzedni.
Tytuł Gwiazdy Jakości Obsługi stanowi dla nas wyjątkowe wyróżnienie, ponieważ przyznawany jest głosami polskich konsumentów. Dbałość o satysfakcję klientów oraz najwyższa jakość obsługi od zawsze leżą w DNA naszej firmy, dlatego nieustannie reagujemy na zmieniające się warunki i trendy rynkowe, wyznaczając nowe standardy w naszej branży. Cieszymy się, że pomimo trudnych czasów pandemii skutecznie odpowiadamy na potrzeby użytkowników nowych technologii i zapewniamy im w naszych sklepach najlepsze doświadczenia zakupowe– mówi Alpay Güner, CEO MediaMarktSaturn Polska.
Wysokie oceny za jakość obsługi MediaMarkt uzyskał m.in. dzięki szerokiej ofercie usług serwisowych i ich profesjonalnej realizacji. Ostanie miesiące pokazały, że użytkownicy nowoczestnych urządzeń coraz częściej decydują się na powierzenie fachowcom przygotowania sprzętu elektronicznego i zabezpieczenia go do pracy zgodnie z własnymi potrzebami. Pełną informację o usługach dostępnych w sklepach sieci można uzyskać, odwiedzając stronę https://mediamarkt.pl/uslugi .
MediaMarktSaturn Polska
press box