PGE Obrót promuje platformę Fachowcy i PGE eSklep

W ramach najnowszej kampanii internetowej PGE Obrót największy sprzedawca energii elektrycznej w Polsce wchodzący w skład Grupy PGE promuje platformę PGE eSklep oraz portal „Fachowcy”, wspierając przy tym rodzimych producentów i usługodawców.


Zawartość strony

?Poprzez reklamę na stronach internetowych, w wyszukiwarkach i mediach społecznościowych użytkownicy poznają atrakcyjne promocje dostępne na platformie handlowej PGE eSklep. Natomiast Klienci poszukujący wykonawców prac remontowych czy budowlanych oraz firmy wykonujące takie usługi dowiedzą się o nowej, przeznaczonej do tego celu platformie Fachowcy.gkpge.pl.

PGE eSklep promuje polskie produkty w ramach akcji „Polskie – kupuję to!”

Wśród szerokiej gamy produktów objętych promocją znajduje się także polski asortyment.
A ten w internetowym sklepie PGE jest różnorodny – od artykułów gospodarstwa domowego i elementów wyposażenia wnętrz, rowery po środki kosmetyczne i produkty spożywcze. Aby Klienci, którzy chcą wspierać polską gospodarkę, bez problemu odnaleźli odpowiedni asortyment, te produkty zostały oznaczone logo „Polskie – kupuję to!” i umieszczone we wspólnej kategorii #produktpolski. To nawiązanie do trwającej kampanii społecznej PGE Polskiej Grupy Energetycznej, która zachęca Polaków do kupowania krajowych produktów i usług.

PGE Obrót łączy Klientów z usługodawcami

Za pośrednictwem darmowej platformy www.fachowcy.gkpge.pl oraz aplikacji mobilnej o nazwie „Fachowcy” Klienci potrzebujący danej usługi mogą zamieścić w serwisie zlecenie wraz z opisem zakresu prac, specyfikacją i budżetem przeznaczonym na ten cel. W odpowiedzi, usługodawcy (fachowcy) reprezentujący poszczególne firmy zgłaszają swoje zainteresowanie ogłoszeniem, a Klient wybiera usługodawcę.

Działania promocyjne wspierające rozwój platformy zostały podzielone na dwa etapy.

W pierwszym, trwającym w lipcu i sierpniu, komunikacja zostanie skierowana głównie do małych i średnich przedsiębiorców zajmujących się branżą budowlaną, wykończeniową oraz okołobudowlaną, którzy są zainteresowani pozyskiwaniem nowych zleceń i dotarciem do nowych klientów. Drugi etap, zaplanowany na wrzesień, zakłada zwiększenie popularności platformy wśród użytkowników indywidualnych, którzy chcą zlecić fachowcom wykonanie prac remontowych lub budowlanych.

PGE Obrót
press box