NEONET laureatem Gwiazdy Jakości Obsługi 2018

NEONET już po raz siódmy został uhonorowany przez konsumentów nagrodą Polskiego Programu Jakości Obsługi. Przyznanie marce Gwiazdy Jakości Obsługi 2018 potwierdza ubiegłoroczne wyniki badań szwedzkiego instytutu Daymaker, który przyznał sieci pierwsze miejsce w branży RTV/AGD w Polsce.

Gwiazda Jakości Obsługi to nagroda o szczególnym znaczeniu, ponieważ o jej przyznaniu decydują klienci, którzy przez cały rok poddają ocenie standardy obsługi w polskich sklepach za pomocą platformy jakoscobslugi.pl oraz specjalnej aplikacji mobilnej.

– Tego typu wyróżnienia są dla nas szczególnie cenne. Dzięki opiniom wyrażanym przez klientów na stronie internetowej i w aplikacji mobilnej jesteśmy w stanie w jeszcze większym stopniu spełniać ich oczekiwania dotyczące poziomu jakości obsługi w naszych sklepach i kanałach online – mówi Jędrzej Jendrośka, specjalista ds. Komunikacji i PR marki NEONET. – Cieszymy się, że już teraz jesteśmy postrzegani przez klientów jako firma godna zaufania, ale obiecujemy nie spoczywać na laurach i dalej intensywnie wsłuchiwać się w głosy naszych klientów oraz pracować nad doskonaleniem procesów, które zwiększą komfort robienia zakupów – dodaje.

Polski Program Jakości Obsługi gromadzi opinie konsumentów już od 10 lat. Celem istnienia programu jest poprawa jakości obsługi w polskich sklepach. Znak Gwiazda Jakości Obsługi to jeden z najbardziej rozpoznawalnych znaków tego typu w Polsce. 


Grupa NEONET jest jednym z liderów rynku AGD, RTV, IT, akcesoria i multimedia. Powstała w 1991 roku w Polsce i obecnie skupia sieć blisko 300 salonów sprzedaży w całym kraju. Oferuje najwyższej klasy markowe produkty zarówno w swoich sklepach stacjonarnych, jak i w sklepie internetowym www.neonet.pl. Misją Grupy NEONET jest, by Klienci dokonali najlepszego dla siebie wyboru sprzętu RTV, AGD i IT oraz mogli w pełni cieszyć się jego funkcjonalnością. Wysoki poziom usług i zaufanie Klientów przyniosły Grupie NEONET wiele znaczących nagród i wyróżnień, m.in.: Gwiazda Jakości Obsługi, Laur Klienta i Konsumenta czy tytuł Created in Poland Superbrands. W 2016 roku NEONET dołączył do międzynarodowej grupy zakupowej E-Square.

NEONET
press box