Artykuł Niespodzianka z aplikacją Kauflandu
Już blisko 100 tysięcy użytkowników telefonów i tabletów pobrało darmową aplikację mobilną Kauflandu. Sieć wprowadziła ją w połowie września. Natomiast od czwartku 24 listopada dla osób korzystających z aplikacji przygotowano specjalną niespodziankę.
Aplikacja została stworzona w odpowiedzi na oczekiwania i rosnące zainteresowanie klientów informacjami przekazywanymi za pomocą urządzeń mobilnych. Aplikację mogą ściągać użytkownicy smartfonów z systemem iOS lub Android.
Łatwy i szybki dostęp do oferty Kauflandu
Aplikacja umożliwia łatwy i szybki dostęp do oferty handlowej sklepów Kaufland oraz do bogatej bazy przepisów – pomocnych w urozmaiceniu domowego menu. Dodatkowo aplikacja zawiera wyszukiwarkę marketów oraz funkcję Feedback. Dzięki tej ostatniej klienci mogą przesłać wszelkie sugestie i komentarze bezpośrednio do Centrum Obsługi Klienta. Ponadto aplikacja oferuje m.in. pomysłową funkcję tworzenia listy zakupów, dzięki której produkty mogą zostać
w prosty sposób umieszczone na liście życzeń. Przygotowana lista zakupów może być dowolnie organizowana, można się nią także dzielić z przyjaciółmi lub rodziną.
Artykuł Niespodzianka dla korzystających z aplikacji Kaufland
Od 24 listopada użytkownicy aplikacji Kaufland będą mogli kupić „Artykuł Niespodziankę”.
Co tydzień będzie to inny produkt w bardzo atrakcyjnej cenie, adresowany wyłącznie dla posiadaczy aplikacji. Promocyjny produkt będzie można znaleźć w aplikacji Kaufland w karcie „Artykuł Niespodzianka” łącznie z jego zdjęciem. Aby skorzystać z promocyjnej ceny produktu, należy przed jego skasowaniem pokazać zdjęcie „Artykułu Niespodzianki” w swoim smartfonie. Wszystkie szczegóły akcji zawiera Regulamin dostępny na stronie internetowej www.kaufland.pl oraz w Punktach Informacyjnych w marketach Kaufland.
Kaufland / pHandel